آرزوی مصرف کالای تولید نشده

ابوالفضل بجانی

متولد سال 1361، شهرستان مرند. لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید رجایی تهران، 1380-1384، 14.72/20 کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی ورزشی، دانشگاه علامه طباطبایی تهران، 1388-1390، 18.13/20 دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، دانشگاه علامه طباطبایی تهران، 1392

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

4 پاسخ

  1. یک نفر می‌گه:

    این موضوع از چند نظر قابل بحث و بررسی است
    از نظر تولید کننده و تیم بازاریابی فوق العاده قوی ایشان قطعا وضعیت مناسب و موفقیت آمیزی است اما از نظر مصرف کننده موارد بسیاری وجود دارد منجمله ایجاد احساس نیاز در وی و همچنین اعتبار بالای شرکت در نزد مخاطب و حس نیاز هم پندارانه هویتی با شرکت و محصول آن و همچنین موضوع مهم دیگری هم که عموما با نقض غرض همراه می شود نیاز به دیده شدن و احترام به مصرف کننده از طرف تولید کننده است و سایر موارد دیگر

  2. لیلی می‌گه:

    فونت مطالبتون خیلی نارینه!!زحمتی نباشه بزرگش کنید ممنون

  3. Farid Rasoulzadeh می‌گه:

    ســلام استاد
    لازم دیدم تا واقعا تشکر کنم بابت تمامی مطالبی که برای ما قرار میدید

  4. ramezani می‌گه:

    سلام استاد.اموزش صحیح طبقه بندی خواسته ها باتوجه به نیازهای اساسی برپایه ی مسائل اخلاقی ودینی امروز ما به کودکانمان یقینا دراینده جامعه ای باتفکرات ایده ال تری به ما خواهد داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>